Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS

  • Müügitingimused kehtivad MyEmmi veebipoest ostja (edaspidi Klient) ja MyEmmi OÜ (edaspidi MyEmmi) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad MyEmmi veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  • MyEmmi jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse MyEmmi veebilehel.

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud MyEmmi OÜ arveldusarvele. Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.

HINNAINFO

  • MyEmmi OÜ-s müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel.
  •  Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes ning tasumine toimub eurodes.
  • Veebipood MyEmmi jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.
  •  Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
  • Kui juhtub, et kangas saab läbi müüdud ning peame kangale lisatellimuse tegema, võib toote hind e-poes muutuda.
  • Kauba hinnale on lisatud käibemaks vastavalt Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksumäärale.
  • Kauba hinnale lisandub kauba käitlemise ja transpordi hind ehk kauba saatekulu vastavalt Kliendi poolt valitud tarneviisile.
  • Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.
  • Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja MyEmmi vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

MAKSEVIISID

  • MyEmmist tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Coop pank, PocoPay,) või krediitkaardiga  (Visa, MasterCard, Maestro).  
  • Makse teostamine toimub väljaspool MyEmmi keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. MyEmmil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  • MyEmmi edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

TOODETE SAADAVUS

  • Iga toote juurde on lisatud toote saadavus- toode on kohe olemas, tellimisel või hetkel laost otsas.
  • Tellimisel tooted valmivad vastavalt e-poes märgitud tarneajale kuid mitte kauem kui 18 tööpäeva.
  • MyEmmi OÜ teeb endast kõik oleneva, et MyEmmi e-poes märgitud laoseisud ning tarneajad vastaksid tegelikkusele. Kui peaks peaks juhtuma, et laoseis või tarneaeg ei vasta tegelikkusele, siis võtab vea ilmnemisel Myemmi Kliendiga koheselt ühendust ning lepib Kliendiga kokku sobiva lahenduse.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Kliendil tekib MyEmmi OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@myemmi.ee

Vastavalt Tarbijakaitseseadusele lasub MyEmmi OÜ-l kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

Tarbijakaitseseaduse leiad siit

Juhul kui MyEmmi OÜ ja Klient ei suuda jõuda vaidluses kokkuleppele, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja MyEmmi OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendil on ka võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

  • MyEmmi OÜ vastutab Sinu ees ning Sina vastutad MyEmmi OÜ ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  • MyEmmi OÜ ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida MyEmmi OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist MyEmmi OÜ ei saanud mõjutada ega ette näha.
  • MyEmmi OÜ ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.
  • MyEmmi OÜ vastutab Sinu eest toote müügihinna ulatuses.
  • MyEmmi OÜ ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.