Kuidas osta?

Tellimuse esitamine

Tellimusi saab esitada kas MyEmmi kliendina sisselogides või anonüümse kliendina. 

MyEmmi kasutajaks registreerumine

MyEmmi kasutajaks registreerumiseks minge lehele Minu konto, sisestage oma e-mail ning vajutage “Registreeru”.

Miks registreeruda kasutajaks?

MyEmmi kliendina sisselogides näete tellimuste ajalugu.

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid.

Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „Vali”, avanenud tootelehel valige sobiv suurus ja kogus ning vajutage nuppu “Lisa korvi”.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas ostukorvi ikooni.

Toodete koguste muutmiseks saate kasutada “üles” ja “alla” nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada, klikkige tooterea alguses olevale ristikesele. Pärast ostukorvis muudatuste tegemist, vajutage nuppu “”Uuenda ostukorvi”.

Kui olete ostukorvi sisuga rahul, saate tellimuse esitada klikkides nupule „Mine maksma”.

Maksmine

MyEmmist tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Coop pank, PocoPay,) või krediitkaardiga  (Visa, MasterCard, Maestro).  
Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
Tutvuge kindlasti MyEmmi müügitingimustega ja märkige, et olete nendega nõustunud.

Makse teostamine toimub väljaspool MyEmmi keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. MyEmmil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Kohaletoimetamine

MyEmmi saadab pakid SmartPost ja Omniva pakiautomaatidesse. Sobiv pakiautomaat vali “Tellimise” lehel valikust “— vali pakiautomaat—“. Paki edukaks kohaletoimetamiseks on vaja eelnevalt täita väljad “Eesnimi”, “Perenimi”, “Telefon” ja “E-posti aadress”. SmartPost ja Omniva saadavad paki valitud pakiautomaati jõudmisel teate edasiste juhistega “Telefon” väljal sisestatud telefoninumbrile.

Tellimuse täitmine

Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Kohe saadaval olevad tooted saadame teele kuni kahe tööpäeva jooksul. Tellitavate toodete tarneaeg on märgitud toote lisamisel pärast suuruse valikut ning ostukorvis.

Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest.

Toote tagastamine

Toote tagastamise kohta loe täpsemalt siit